Ofte stilte spørsmål om Oluf Lorentzen
Lurer du på noe om å handle hos Oluf Lorentzen? Her får du raskt svar på spørsmål om levering, kjølevarer, betaling, reklamasjon og andre nyttige temaer.
FAQ – Oluf Lorentzen netthandel
1. Hvem kan handle hos Oluf Lorentzen netthandel?
I vår nettbutikk kan både privatpersoner og bedrifter kjøpe et bredt utvalg av delikatesser, kjølevarer, spesialprodukter og utsøkte oster fra hele verden.
2. Hvordan handler jeg hos Oluf Lorentzen?
Du kan enkelt handle produkter via vår nettbutikk, legg varene i handlekurven og velg leveringsmetode.
3. Hvilke leveringsalternativer finnes for privatkunder?
Varer som ikke trenger kjøling sender vi med Servicepakke. Kjølevarer sendes med enten Porterbuddy eller Bring Hjemlevering avhengig av hvilket postnummer du bor på. Du er også velkommen til å hente bestillingen din gratis hos oss i Vestby. Mer informasjon om levering, frakt og betingelser for privatkunder finner du her.
4. Hvordan sendes kjølevarer?
Kjølevarer pakkes i spesialtilpassede kjøleesker med kjøleelementer. Vi garanterer for at varene du mottar har en temperatur på mellom 0 og 4 grader. Ettersom lageret vårt ligger i Vestby utenfor Oslo, klarer vi dessverre ikke å levere kjølevarer til alle postnumre i Norge. Kontakt oss gjerne på kundeservice@oluf.no dersom du har spørsmål rundt levering av kjølevarer.
5. Hvordan fungerer betaling i nettbutikken?
Som privatkunde kan du betale med Vipps eller Klarna. Dersom du verken har Vipps eller Klarna konto, kan du betale med kort. Velg Klarna, og deretter kortbetaling. Les mer på siden sikker og fleksibel betaling.
6. Hva gjør jeg ved reklamasjon eller angrerett?
Informasjon om reklamasjon, retur og angrerett finnes på siden reklamasjon og angrerett.
7. Er det egne vilkår for bedriftskunder?
Bedriftskunder må registrere seg her før de kan handle og se egne priser. Etter godkjenning får du tilgang til proffsortiment, fraktbetingelser og bedriftspriser. Se også egne sider for kjøpsinformasjon og fraktbetingelser for bedriftskunder. Våre fryste produkter må bestilles via grossist ved å søke opp EPD-nummer.
⚠️ OBS: Bedriftskunder må være innlogget for å se tilpassede betingelser og sortiment.
8. Hvordan behandler Oluf Lorentzen personopplysninger?
Vår behandling av personopplysninger følger gjeldende regelverk. Du kan lese mer på siden personopplysninger og personvern.
9. Hvordan kontakter jeg dere?
Du finner kontaktinformasjon, åpningstider og øvrige detaljer på siden kontakt oss.
10. Hvor finner jeg informasjon om Oluf Lorentzen som selskap?
Du kan lese mer om vår historie og virksomhet på sidene om oss og Oluf Lorentzens historie.
11. Tilbyr dere nyhetsbrev?
Ja, du kan melde deg på vårt nyhetsbrev for privatkunder og/eller bedriftskunder og være først ute med å få få vite om kampanjer og nyheter.
12. Hva gjør Oluf Lorentzen innen bærekraft og samfunnsansvar?
Vi arbeider aktivt for bærekraft og etisk handel. Les mer på sidene bærekraft og samfunnsansvar.
